15 aylık kız bebeğim var ..ek gıdaya geçtiğinden beri Hayat Bizim için zulüm.. zorlasam da zorlamasam da yemiyor ..Bir ara düzeldi yemeye başladı Sonra tekrardan iştahsızlık başladı ..Şu an hasta oldu ama iyileşmek üzere ..asla ağzını açmıyor yemiyor sadece oksijenle yaşıyor.. Ben kafayı yiyeceğim ya vallahi daha Dayanamıyorum bu iştahsızlığa .. kilo kaybediyor artık aylardır kilo almadığı yetmiyormuş gibi şimdi de kaybediyor şöyle söyleyeyim 6 aylıkken 9 kiloydu şu an 9 700 falan. Kansızlığı vitamin eksikliği hiçbir şey yok bu arada