Kızlar bebeğim 23 günlük sütüm aktığı için akan kısmı biberonla veriyorum emzik vermemeye çalışıyorum ama malum herkes biberon memeyi unutturur diyor şuana kadar bir sorun yaşamadım akan sütü kaşıkla veremem zaten gün içinde çok yorgun oluyorum haliyle. Böyle olup meme reddi olan varmı? Biberondan kaynaklı? Lansinoh biberon kullanıyorum