3yasakadarsifirekran İlk defa böyle bir post açıyorum😀 Favorri rujlarınız/ dudak kalemleriniz var mı? Elinizin hep ona gittiği benim bunlar bir sürü ruj içinde hep bunları sürerim
Lunaluu 3yasakadarsifirekran makyaj yapmıyorum artık ama kullanırken genelde bu tonları tercih ediyordum.
Deletedmom_22 3yasakadarsifirekran aaa bende genelde böyle tonları kullanırım, bide kırmızı ve pembe ruj vazgeçilmezim 🤣
3yasakadarsifirekran DerinTuana maybelinimde var 😀 zamanında 60-70 tlye aldım ürünleri kaç senelik şimdi yanından geçemem bir ruju 300 tl
1morportakal 3yasakadarsifirekran O kadar eskiden aldıysanız bozulmuş olabilirler bi kontrol edin isterseniz
sadeturkvatandasi 3yasakadarsifirekran mocha mı o? Benimde favori rujlarımdan biri mocha, diğeri de flormar silk matte serisinden 005 numara.
3yasakadarsifirekran sadeturkvatandasi Velvet tedyy . Mocha da çok güzel ama açık kalmıştı bana . flormarın rujlarından hiç denemedim ama göz ve dudak kalemleri başarılı
Eternity 3yasakadarsifirekran Bayılırım 😍 Mac kinda sexy ve spice dudak kalemi, üstüne bazen maybelline lifter gloss kullanıyorum, Fenty gloss bomb muadili. Gloss bomb renginin adını unuttu. kahverengi trend oldu efsaneeee denemek istiyorum 😍
3yasakadarsifirekran Eternity Kindayla spice var bende ikisini hiç denememiştim hemen denemeye gidiyorum😍 evet her yerde kahverengi gloss görüyorum
gkbyza 3yasakadarsifirekran biri ruj postu mu dedi 😍 benim favorim başta, diğerleri de çok sık kullandıklarım 😍
3yasakadarsifirekran gkbyza yaa rujj candır gerisi heyecan😻 rujun ojeyle uyumu ❤️ görkitonun rujları nasıl kalıcı mı memnun musunn
Eternity 3yasakadarsifirekran Vallahi ben de, Mac Heroine var, ofise giderken ara ara sürerim, efsane mor, sadece rimel ve güzel kapanmış bir cilt ile mükemmel oluyor, denemeni öneririm 🌸
3yasakadarsifirekran gkbyza o zaman bana olmaz benim dudaklarım çok kuru hemen toplanır ruj dudaklarımda