ervakusunannesi Bu illet ne zaman bitiyo hanımlar? Bütün düzenimiz şaştı ne gündüz adam akıllı uyuyor uyusa da sürekli ağlayarak uyanıyor ne gece uyuyor geç yatıyor sabaha karşı defalarca uyanıyor. Napacağımı şaşırdım.
Mihriiii ervakusunannesi bizde dibine kadar yaşıyoruz şuan o durumu. Farklı uyuma şekilleri kazandırmak sallamak falan istemiyorum ama yatağına koyunca sanki yatağında cam varmış gibi öyle bir ağlıyor ki. Ama salıncağında uyuyor anlamadım ben 🤷🏼♀️ Öncesinde de hiç salıncağında uyutmazdım yatağına çok alışıktı. İnternetteki atak hesaplamaya göre bizim bugün bitmesi gerekiyordu ama 2 gündür daha da şiddetlendi bilgisi olan aydınlatsın bizi 🥲
ruveydatas ervakusunannesi bende aynı durumdayım uykuya gitmek istemiyor ağlıyor birkaç gün çok kötüydü şimdi en azından uyumaya başlarken çok ağlamıyor ama bu seferde ağlayarak uyanmalar çoğaldı 4 aylıkken başları 4 ay 12 gün şuan hep kucak istiyor mahvoldum normale dönüyorlardır umarım böyle hayat onada zor banada
ervakusunannesi Melesss bizim kız erken başladı 3 ay 3 haftalık 🤦🏼♀️ 5 aylıkken bitecek demek kii 🥺🥺
havuclukekim Ne zaman başlayıp ne zaman biteceği bebekten bebeğe değişiyor ama her bebeği çok Zorladığı kesin ve çok çok uzun sürüyor benimki yaklaşık 1:30 ay sürdü sonra bir daha başlıyor başka bir atak zaten anlıyorsunuz atakta olduğunu
Btekin Ya bizde 3 gün sonra 4 aylığız bir haftadır uykusu bi değişti normalde 5 dk sallardim sırt üstü, uyurdu yerine koyardım mis Şimdi ne sallanmak istiyor ne yatmak, elimde gezmeye çalışıyorum, yan yatırmaya falan Bu atak mı oluyor şimdi..🤔