Anne sütü + mama şeklinde gidiyoruz, 4 aylik bebeğim son bi haftadır hergun kaka yapıyor ve sırtına kadar çıkıyor, (normelde iki gunde bi ya da 3 gunde yapardı) sarı ve çok sulu, bu normal mi, doktora gitmek gerekiyor mu, benim yediğim birsey mi kakayı çok sulu yapmasına neden oluyor acaba, oceon d vitamininin başladık daha önce farklı killaniyorduk ondan şüphe ettim
Bir de son günlerde tereyağlı zeytinyağlı seyler yiyorum o mu sebep oluyor ki bilemedim