nazlimom_ Uykuyu geçtim zaten gece bozukta hep bana yapışık ağlıyor ya 8. Ay atağındakiler sizinde öylemi cvp lütfen😄😄
birminikbebekannesi nazlimom_ daha bugün 8 aylık olduk bizi neler bekliyor çok merak ediyorummm🤦♀️🤦♀️