vaveyla_1 Arslanm biz rota yaptırdık ilk dozu 15 gün önce bi yan etkisi de olmadı çok şükür, sizde yaptırın bence.🌸
Aysima58 Arslanm bende rota asisi dusunuyorum eltimin oglu yakalandi rota virusune asisi yoktu baya etkilendi perisan oldu cocuk cok kilo verdi cok korktum o yüzden yaptirmayi dusunuyorum her eczanede fiyat aynimi acaba sordum 700 tl dediler
merve171214 Arslanm rota virüs iki doz yaptırdım hiçbir sorun yaşamadım menenjitte bu ay yapılcak yaptıran arkadaşlarm da bir sorun yaşamadı bence yaptırılmalı
Ececan2006 Arslanm kesinlikle yaptirin, 1-2 saat biraz huzursuzluk olabiliyor ama deger yani , ates olmadi bizde cok sukur
oglumubeklerken Arslanm rota yaptırdım. Menenjitte yaptırdim son 2 dozumuz var 14.ayda da onları olup bitiricez. Kesinlikle yaptırılmalı diye düşünüyorum.