guno bişey olacağını düşünmüyorum yani emzirdiğim için sağlıklı beslen hazır paketli gıdalar çok tüketme gibisinden çok söyledi etraftakiler. Bende şimdiye kadar dikkat ettim ama artık istediğim gibi yiyip içmek istiyorum buradaki annelere sormak istedim tüketen var mı diye