Gzmm27 Kızlar bebeğim 11 günlük bugun sünnet oldu bebeği böyle küçükken sünnet olan var mı neler yaptınız yardım edebilir misiniz
YavruKartal Gzmm27 Bebeğim 2 günlükken sünnet oldu. İlk akşam huzursuzlandı yarım fitil verdik. Sonraki günler iyiydi.Altını her açmada doktorun verdiği kremi sürdük el değdirmeden. Karton kapak vs kapatmadık. 1 haftada iyileşti.
MomSEA Gzmm27 o kadar küçük değildi ama 22 günlükken yaptırdık. Fitil vermedik biz çok sorun olmadı. Altını açınca verilen kremi bolca sürdük. Başka bir şey yapmadık. 3 güne geçti. İlk çişini yaparken ağladı çok ilk gün huzursuzdu.
Ftmgktg Gzmm27 2 aylıkken yaptırdık ilk gün çok agrıısı oldu kantaron yağı sürdüm acısını aldı hemde ağladıkça şişti ödemini aldı
Gzmm27 YavruKartal bende hiçbirsey kapatmadım yarım fitil vermişlerdi ilk yaptıklarında öğlen oldu henüz bişe vermedim insallah çabuk iyileşir bir hafta cok degşl mi 😔😔bir hafta huzursuz oldu mu Peki
YavruKartal Gzmm27 Yoo huzursuz olmadı 1 hafta.Sadece ilk gün huzursuzdu. 2-3 güne toparlıyor ama dikişler filan tamamen iyileşmesi 1 haftayı buluyor.