3 ay 11 günlük bebeğim var su çiçeği oldu. İlk bir ay sağıp sütü mü verdim ama sonra bebeğim de turmadığı için psikolojik olarak sütüm gitti. Doktora gittiğimizde sen su çiçeği geçirdiysen bir damlada olsa vermen lazım dedi. Sabahtan beri göğüsüme masaj yapıyorum azcık su gibi sıvı geldi artar mı acaba pompayla sağıyorum ama başka bir alternatif var mı neler yapabilirim???