Merve_demirr20 Kızlar 17 Ekim de doğumum Oldu ve ozamandan beri yani 40 günlükken falan kesilmişti 1 haftadan beri tekrardan geldi bu normal mi sizce aranızda yaşayan var mı kasık ağrısı falan yaşamıyorum sadece kanamam devam ediyor??🫶🏻🙏🏻