Merhaba kızlar ;
5,5 aylık oğlum var mama ile besleniyordu hep. Doktorumuz artık ek gıdaya başlayın dedi. Biz de kabak,havuç,patates,yoğurt, çorba denedik ve yemekleri çok sevdi.
Bir haftadır aşırı huysuz, mamayı reddediyor,uykuya direniyor salya deseniz günde beş kıyafet değiştiriyoruz neredeyse.
Acaba diş çıkartacağı için mi böyle yoksa atak haftasında olduğu için mi? Yoksa ek gıdaya geçtiği için mi mamayı reddediyor?
Böyle bir şey yaşayan oldu mu tavsiyeniz nedir?