Meteninanasi Bebeğim çok ağlıyor asla müdahale edemiyorum 7 aylık zaten 7 aylık beneğe laf anlatamam ki bende uyurken açıp başucuna koyuyorum etkili olur mu birazda olsa
GULCE02 Meteninanasi bende uyurken maskeyi gözüne gelmiyecek şekilde tutup öyle veriyorum cihazın sesine bile korkuyor bu yüzden pış pış açıyorum
Noname21 Meteninanasi uyurken yanında bekleyerek takabilirsiniz illa tam yapıstırmanıza gerek yok biraz uzak tutsanızda olur
anneyimben- Meteninanasi benim oğlum maske taktırmıyor bende maskenin ağzını çıkartıyorum biraz geriden tutuyorum ağzına burnuna. Sevdiği bi şarkıyı açıyorum onu 2 3 kere dinliyor. sonra buhar bitiyor zaten.
Kubranurrr21 anneyimben- gözüne etki ediyor o şekilde de yalnız benim kızımda insaAllah sizde öyle olmaz