Hiç beklemediğim bi anda kazayla hamile kaldım başıma gelmez diyordum geldi bugün test yaprım çift çıktı ben romatizma hastasıyım ve ağrım geçmediğin de atak tuttuğunda acile gidip iğne vurduruyordum daha iki gün önce serum yapıldı ve sürekli de ilaç kullanıyorum bilmiyordum süphe m’de yoktu olsaydı bilerek zarar verir miyim hiç yarın sabah doktora gıdecem bişey yoktur inşllah varsa da belli olur mu şimdi engelli doğar falan diyor herkes korkuyorum ya benim yüzümden zarar gördüyse