Beyzaaa Kızlar bebeğğm 2 aylık ama farj ediyorum omuzlsrı soğuk kalın giydiriyorum dikkat ediyoeum yok ısınmıyor
sevcan yelek gıydır mutlaka uyanık olduğunda ve uyandığında. korusun sırtını omzunu göğsünü.. belkı geçer ozman ben hep yelek gydıorum uyanınca falan.