Bebeğim 6 aylık oldu , ek gıda başlayamıyoruz ama bende buğday dahil süt ve süt ürünlerini eti yani her şeyi kestiğim için sütümde azaldı. Bebeğim doymuyor. Dr alerji maması başladı. Nasıl kullanıyorsunuz nasıl hazırlıyorsunuz bilenler deneyimliler yardımcı olur musunuz 😔