Tugcegurkilic Merhabalar , oğlum 5 aylık kucağıma oturttuğumda sola eğik duruyor . Ama başını rahatça sağa sola çevirebiliyor . Aynı durumu yaşayan ve geçen oldu mu ?
_MiracEfe22 Tugcegurkilic benimkide öyle küçük emrah modunda başı hep yanda ve öne doğru duruyo ama bi problem olduğunu düşünmüyorum daha yeni yeni öğreniyor herşeyi