sakinolchamp Selam arkadaşlar 🥰 Bu mont hediye gelmişti kotondan alınmış oğlum 10 aylık ama sıkıyor çok o yüzden giydiremiyorum. Daha yep yeni bir üründür içi tüylü sıcacık tutar😊 150 tlden vermek istiyorum.