AselSenam Balevlatm ya ben uzun zamandır borsa alımı yapmak istiyorum ama pek bilgim yok bana biraz anlatabilir misiniz
Balbocegi Balevlatm eşim ilgileniyor. Bugün konuştuk daha sasayı. Bir tanıdığın tüm parası ondaydı. Büyük zarar da dedi 😞 eşim de uzun vadeciydi normalde. Fakat bir aydır bir grupta. Aylık 500 tl ödeme yapıyor adama. Artık al sat yapıyor. Öyle kazanıyor
Balevlatm Balkizinannesitugce yaa ne güzel zarar olmamış demekki bizim uzun vadeli onunca çıkmak istemedi eşim bakalım insllh artıya doner tekrar
Balkizinannesitugce Balevlatm bizimde uzun vadede hep kar alinca sattık zarar olmaz para lazım.degil.beklemedeyse korkmayin
Ronron Balevlatm ya bende çok anlamıyorum ama çok düşüşteler bide yaza doğru genelikle çıkıyorlar oydzn cesaret ettm
Balevlatm Balkizinannesitugce çıkar mı dersiniz yani eşim ümitli ama ben kestim ümidimi🥲siz çıktınız mi Sasa dan anlamadım pek