Bebegim 46 günlük bugün kontrolunde kalpten akcigere giden köprü görevi yapan damarın kapanmadığını ve bu durumun pda olduğunu ögrendim , bebek kücük oldugu için şimdilik 2 haftada 1 kontrole cagiriyo doktor. Basina boyle bisey gelen varmı kendiliginden duzelme ihtimali var mi acaba endiseliyim korkuyorum.