Deletedmom_33 kaşık mamasına karşı değilim benimde az da olsa ara sıra kullanmışlığım var fakat hero baby yedirmeyin derim 🌸 içeriği çok kötü sizde bir araştırın bence, ben bir defa almıştım tadına baktım ay dedim ne kadar tatlı vermedim oğluma oturdum kendim yedim düşünün şekerli muhallebi gibi. Sonra içeriğini araştırdım çok çok kötü. Şuan 15 aylık olcak toplasanız belki 2-3 kutu kaşık maması almışımdır onları da hipp ve aptamil aldım daha temiz ve güvenilir 🌸