Haticesalih Kızlar bebeğim 20 günlük. Doğduğundan beri emmiyor sağıp veriyorum sütü. Kaç gündür gayet güzel ilerliyorduk bugun midesi bulanıyor içtiği her sütü kusuyor. Bu üşütme mi demek oluyor anlayan var mı ayrıca kakasını da zorluyor yapamıyor
salakmisincemilee Haticesalih bence gazi var ve midesini de usutmus olabilir fiskirir gibi mi kusuyor yoksa peynir kesigi gibi mi
Efuli6161 Haticesalih gazı var her beslemeden sonra sırtını iyice sıvazlayıp gazını mutlaka çıkar aa uğraştım çıkmadı demek gazı yok deyip geçme bir kenara biberonla besleme de daha çok hava yutar bebekler..
acimavi Haticesalih peynir kesiği gibi kusma genelde normal yorumlanır, süt fazla geliyor da olabilir, gazı da olabilir. Gaz için doktoruna danışın, damla verebilir
Haticesalih salakmisincemilee peynir kesiği gibi fışkırmıyor sütü içtikten ortalama yarım saat sonra kusuyor zorluyor kaka yapamıyor zeytinyağı sürdüm. Doktora götürmeli miyim yeni anneyim hiç bi bilgim yok ordan burdan araştırıyorum şu an😢
Edoliiiiiiii Haticesalih fışkırarak kusması kötü diye biliyorum. Peynir kesiği gibi olan kusma her bebekte oluyo genelde. Tabi isterseniz bi doktorunuza danışın yine de yanlış yönlendirmek istemem 🌸
salakmisincemilee Haticesalih usuttugu zaman fiskirir tarzda ve daha suku kusuyordu bebegim nirmal peynir kesigi kusmasi yediginin fazlasini cikariyor ama buyuk ihtimalle gazi var daha cok kucuk mutlaka gazini cikarin biberonla besleme daha cok gaz yapiyor imkaniniz varsa antikolik biberonla vermeyi deneyin gecmis olsun
Haticesalih Efuli6161 evet dünden beri çok uğraştım sonra demek ki yok gazı diye pes etmiştim ondan mı oldu acaba. Biberon vermiyorum bu arada parmak eds ile içiyor sütünü memeye döndermeye çalışıyorum o yüzden
Haticesalih salakmisincemilee içimi rahatlattınız teşekkürler peki gazı şu an almaya çalışsam da çıkar mı hala
Efuli6161 Haticesalih gazı mutlaka oluyor bende aynı hatayı yapmıştım çocuk bir kustu boğulurcasına doktor röntgen çekti içi hep gaz çocuğun dedi..zorlayın sert vurun biraz okşamayın çıkartana kadar pes etmek yok..
salakmisincemilee Haticesalih ne zaman almaya calissaniz cikar canim malesef bebeklerde gaz hic bitmiyor masaj yapiyor musun karnina internette videolar var bebegim kolik degildi ama gazliydi ben hep masaj yapip rahatlatirdim masajla alttan da cok guzel cikarirdi gazini
Haticesalih salakmisincemilee alttan üstten fark ediyor mu alttan çıkardığını hep duyuyorum ama üstten çıkarmaya gelince kucağıma alır almaz ağlıyor kendini atıyor oraya buraya biraz da o yüzden alamıyorum
salakmisincemilee Haticesalih simdi besledikten sonra bebegi hemen yatirmayin 5 10 dakika basi omzuna gelecek sekilde kucaginiza alin sonra elinizi kubbe yapip asagidan yukari pat pat vurun boyle bi 10 dk yaparsaniz gazi cikar canim daha sonra yatirin mide gazi kusturur ama bagirsaklarindaki gaz sanci yapar surekli bacaklarini kendine dogru ceker aglar sen her sekilde yap yap ki bebek rahatlasin alt gazini cikarabilmesi icinde cok kucuk daha kendi haline birakma yani
Haticesalih Hepinizden Allah razı olsun gazı varmış dediğiniz gibi pes etmeyip gazları çıkarttım kakasını da yaptı kendine geldi🤛🏻