28 günlüğüz. Benim bildiğim bebekler günün çoğunda uyur. Ama bizim oğlan gündüz uykusu yok denecek kadar az. Böyle olunca ben de çok yoruluyorum dinlenemiyorum.Neden uyumuyor bilmiyorum. Emiyor+ mama veriyorum.Ac mi anlamadim.Alti temiz,gazını cikartiyorum.uyuyor yatiriyorum. 5 dk sonra uyanıyor.ya da 15 dk. Gece uykusunda bı sıkıntı yok.ama akşam da uyuyana kadar zor uyuyor. Sonra gece güzel uyuyor ama gündüz neden uyumuyor olabilir 😥