Kızlar 5 aylık bebeğim aşırı zorlaniyorum 4 aylıkken memeyi bıraktı sadece mama içiyor ama onuda bir biberon tam 2 saat sürüyor sürekli agliyo mama yerken uyanık kalma süresi zaten 2 saat ondada mama ile cebellesiyoruz ve ağlaya ağlaya uyuya kalıyor en sonunda öyle içiyor hiç birşey yapamıyorum oyun oynamaya vakti kalmıyor bu durum beni üzüyor gerçekten 2450 doğdu zaten ufak bı bebekti. Her muayenede alt sınırdan kilo alıyor. 3 farklı mama kullandım tadını beğenmiyor diye belki ama yok hepsinde aynı. Dr ek gıdaya geçelim dedi ama tam oturamiyor ki geçeyim nasıl yapicam bilmiyorum