Cly01 Yani herşey derken abur cubur değil.mesela evde yaptığınız kek kurabiye tarzı şeyler benim bebeğim baya seviyor bende yapıp yediriyorum arada içinde şeker un var tabiki ama seviyor 🤷🏻♀️ geçen gün de cezerye verdim bir parça çok sevdi 11 ay 10 günlük
Irmakmelegim Cly01 asla vermedim şekerli şeyler ew yapimi dahi olsa sekersiz yaptım kek kurabiye fln verdin okdr 16 aylık dha şeker yüzü bilmez nadiren disrda başka yerdeyken 1 2 kere tattirdim oda 1 çay kaşığı kdr belki yani çünkü şeker yararlı bsi deil
oglumubeklerken Cly01 ben veriyorum 11 Ay 14 günlük. Zaten çokta hevesli yani vermeyip kendim yesem ona verene kadar ağlar zaten.
Cly01 oglumubeklerken evet bizde bişey yiyemiyoruz ki ağlıyor veriyorum bende tabiki bir dilim kek yemez az bişey yiyor ama istiyor yinede
guno Evde kullandığınız şekerle abur cuburdaki şeker farklı değil ki. Aynı şeker aynı zarar. Şimdiden vermeseydiniz keşke. Farklı tatlandırıcılar kullanabilirsiniz. Elma şurubu mesela
asyakusunannesii Cly01 1 yaşına kadar hiç vermedim şekersiz tuzsuz beslendi hep 1 yaşından sonra arada bir tattırıyorum ama öyle kek kurabiye falan seven bi bebek değil onlar yerine kuruyemiş organik bebek atıştırmalıkları falan verebilirsiniz yada bebek kurabiyeleri kekleri var onlardan yapabilirsiniz bebeğiniz için
ftsdmrhn 2 yaşında daha yeni yeni vermeye başladım ki onuda çok vermiyorum. Şeker yerine elma konsantresi, dut bal gibi şeyler kullanabilirsiniz. Ha gofretteki şeker , ha ev kurabiyesi deli şeker bence çok farkı yok.
glsh3580 Cly01 oğlumla ayni ayları. ev yapımı yaptığım herseyi tattiriorm yeme durumuna göre yediriormda aşırıya kaçmadan sizn bebeginz kaç kilo acaba
biraslanmiyavdedi Elma suyu konsantresi kullanabilirsiniz şeker yerine, kendiniz de öyle yiyebilirsiniz. Çok çok nadir ben de tattırıyorum ama genelde alternatif malzemelerle yapıyorum kekleri falan.
oglumubeklerken Cly01 aynen tabi canım eline koca bir poğaça verip bitir bunu demiyorum ya da dediğiniz gibi bir dilim keki verip al bu senin ye bunu demiyorum kendi kekimden 1 2 yudum veriyorum ya da kendi poğaçamdan aynı şekilde. Bu şekilde yapıyorum ben .
Erdemalp Cly01 ben veriyorum 11 ay 1 gunluk. Disaridan alinan bir pasta vs degilde evde yaptigim herseyden veriyorum. Saldiriyor zaten gordugu gibi. Vermesem aglar yiyene kadar. Seker var un var kabul ama zaten oyle cok doya doya yemiyor.