1eerkekkannesii insan inanamıyor🥹 benim kızımda 33 aylık ve hamile olduğumu öğrendiğim gün bile dün gibi o kadar üzülmüş ve ağlamıştımki hiç ama hiç beklemiyor ve istemiyordum hiç hazır değildim. Sonra gün gün karnımda büyüdü o içimde büyürken kalbimde yepyeni bir yer açıldı, daha önce hiç kimseye hiç bir şeye hisetmediğim o sevgi 🥰bende değiştim tabi, düşüncelerim duygularım bambaşka olmaya başladı. Doğdu herşeyim oldu bir anda🥲 Çok zorlandım bazen yapamıyorum beceremiyorum bu anneliği dedim bir de tamamen yalnız baktım uykusuz kaldım, yoruldum, saçımı taramaya, tuvalete gitmeye vakit bulamadım, banyo yapmak lüks olduğu zamanlar oldu, tuvalette emzirdiğim günler oldu, koynumdan asla inmediği günler geceler🥹 Bense o kdar yoruluyordum ki duygularımı dökemeyip arada ağladım, bazen de söylendim bazen çok güçlü oldum ama hep gözlerine bakıp iyi ki dedim iyi ki doğurmuşum🙏 Gerçekten büyüyorlar, zorluyorlar ama büyüyorlar❤️ Ben büyüdükce daha zorlaşıyor diyen tarafta değilim büyüdükce bazı şeyler kolaylaşırken bazı şeyler zorlaşıyor. 2 yaş atağıydı 3 yaş atağıydı hiç bir şey yaşamadık biz🙏 Çocuk büyütmek zor, Allah sağlıklarını ve mutluluklarını eksik etmesin🙏