mihrosum ay yok artık ya çocuk nefes alsa ona bile internette otizm yazmışlar heralde.Otizmli kaç tane çocuk gördüm hiçbiri öyle zorlayıp da görebileceğiniz belirtiler göstermiyordu çok az gözlemle bile anlaşılıyordu bir sorun olduğu.Biri hiç göz teması kurmazdı,biri oyunlara katılmazdı,birinde hiç anlaşılır kelime yoktu,biri aşırı takıntılıydı.Çocukların gelişimlerş nöbetleşe devam eder bir gelişim alanında ilerleme kaydedilirken diğerinde yavaşlama olur büyük oranda.Siz onu öğretmeye çalışırken o muhtemelen başka bir beceriyi öğrenmeye çalışıyordur sakin olun,keyfini çıkarın bebeğinizin gelişiminin 😊