afifem1 Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 aylık hatta 5 buçuk diyebiliriz babasıyla beraber banyosunu yaptırıyoruz küvetinde tek başıma hiç banyo yaptırmadım daha doğrusu cesaretim yok çok hareketli kayar birşey olur diye korkuyorum bi elimle onu tutup diğer elimle su dökmek falan inanılmaz korkutuyor beni siz nasıl banyo yaptırıyorsunuz 🥹
Myagmurr afifem1 ben babyjem küvet desteğiyle 2. Yıkamadan iltibaren hep tek yıkadım ve çok daha rahat ettim ortamı iyice ısıtın ki rahat olun. Sakin sakin yıkayabilirsiniz bununla bence kayma olmuyor. Bebeğim 2ay 5 günlük bu arada
acimavi afifem1 ben küvet filesiyle yıkadım ağırlaşana kadar. Rahat oluyor, sırt üstü yatırıp önünü yıkarsınız, sonra yüzüstü çevirip sırtını yıkarsınız, en son bir su döküp çıkarsınız😊
bsratetik afifem1 bizde 5 aylığız ben 1 aydır beraber banyo yapıyorum duşa kabinde kucağımda çok güzel oluyor hiç ağlamıyorda küvetiyle yaptırınca çok ağlıyodu
afifem1 Myagmurr teşekkür ederim şimdi baktım küvet desteğine biraz küçük görünüyor sanki emin olamadım
saricicekim Bence kendine guvenmelisin esin evde iken tek yikamaya calis yardimini isteme zamanla alisirsiniz bence☺️
guno File yok mu? Ben fileye yatırıp üstünden su döküyorum. Tersini çevirtiyorum teksem zaten yalandan yıkıyoruz yani.
afifem1 guno küvet setinde filesi vardı maalesef küçük geldi küvetin kenarlına sonrada yenisini alırız derken öyle böyle zaman geçti aslında file alsam sanırım işim kolaylaşacak 😊
atlasask Benim de bebeğim 5.5 aylık ilk birkaç hafta kayınvalidem yardım etti ondan bu yana sürekli tek başıma yıkıyorum zaten eşim yurtdışında çalıştığı için buna alışmak zorundaydım. File ile çok rahat oluyor oturmayı tam anlamıyla öğrenene kadar fileyle yıkarım sonrasında zaten küvette rahat olur diye düşünüyorum. Öncelikle rahat olup kendinize güvenin bizler anneyiz ve bebeğimizin herşeyini hallederiz 😍
acimavi afifem1 bu arada set olarak gelen file aslında küçük olmayabilir, fileler çok zor takılıyor hatta ben de küçük bu demiştim ancak iyice gerdirip kuvvet uygulamak lazım takabilmek için. Gergin şekilde duruyor bebeği üstüne koyunca iç tarafa çökmesin diye. Eşinizle birlikte fileyi tekrar takmayı denemenizi tavsiye ederim😊