Annisss asocialmom şaka misiniz siz ya sütü hiç olmayan anneler napsin ya da daha Acısu doğumda annesini kaybeden bebekler
asocialmom Sırf tartışma yaratmak için şu posta gelip yorum yapanlar bi çıkın gidin postumdan ya her şeyin arkasında art niyet arayan fesatlarla uğraşacak vaktim yok 😉
AlyaMerveMina Elaunal herkesin sütümğ oluyor ne saçma yorum yarabbbimmmmm millette beleşe mama verıyor zaten sütü bol ama mamayı tercih ediyor böyle konusuyorsun ya sütün olmadıgında açlıktan ölcekmi cocugum
Meryemmom Elaunal olmayan napsın , yazmak için yazıyorsunuz . Kek börek mi verelim çocuğa ? Sizin süt karşı duvara fışkıranlardan heralde.
asocialmom Serene ne meraklısınız duyar kasmaya ya benim çocuğuma mama verdiğimi emmediğini cümle alem biliyor kendi kendimin de vebaline girdim o zaman kendi aklımı da karıştırdım 😂 evet hiçbiri mükemmel değil mamaların bu kadar da duygu sömürüsü yapmayın ya burda kimse çocuk değil herkes her şeyin farkında . Ben de mamayla büyütüyorum bu yüzden bu kadar irdeliyorum mamaları ama boşşşşşş. Boşsunuzzzzzzz.
Serene asocialmom Duyar kasmaya ihtiyacım yok,sizin gibi insanlara kendimi anlatmaya da ihtiyacım yok.Lütfen kendinizi tarif etmeyin,sizi tanımak istemiyorum.Konuşma tarzınızdan ne kadar dolu bir insan olduğunuz belli oluyor zaten.
Gamzetrl asocialmom hippin yan markasi olan bebivitanin sadece meyve bazlı ve kırmızı sütlü meyveli olan kasik maması kaldırılıyor. Sebebi ise bebek gidasinda sadece vanilya exstrati olmasına izin verilir gıda mevzuatında. Onlar ekstra olarak meyve exstresi eklemişler. Sağlığı etkileyebilecek çok vahim bir durum yok insanları endiselendirmeyin. Ve devam sütü yada diğer kasik mamalar değil sadece kırmızı meyveli sütlü olan. Sevgiler.