Kendimde zamanında arıtma suyu işinde çalışsamda açıkcası tavsiye etmiyorum ama eşimin ısrarı üzerine kullanıyoruz bi süredir.
Ben ne zaman evdeki arıtmadan su içsem ellerim cildim kuruyor. Cok sacma gelebilir ama afedersiniz k valideme gidip ordaki çesmeden içincede kabız oluyorum midem taş gibi sanki bisey oturuyor mideme.
Artık Kendime kadar hazır su alıp onu tüketicem bana yaramıyor 🤔
Sizede aynı sorun oluyor mu?