Bebeğim 1 buçuk aylık ama bu zamana kadar ikinci kez sesi kısıldı. İlkinde doktor soğuk algınlığı geçiriyor dedi ama şimdi başka şikayeti ateşi vs yok. Bu kadar küçük Bebek’te bu ses kısıklığının başka nedeni olabilir mi kızlar ses telleriyle alakalı vs ?