Bende 3,5 ay önce doğum yaptım lohusalık döneminden sonra daha da regl olmadım sinir stres almış başını gidiyor birde bebeğim kolik o ağladıkça kan beynime sıçrıyor sanki çok çok zor regl olamamak bu soğukta ateş ve havale geçiriyroum resmen süt sürüyor diyolar