mihra2022_ ben sorduğumda en iyisi memeden kesince gel demişti , bilmiyorum ama ,memeden kestiğime 2-3 ay oldu . En kısa zamanda yaptırırım inşallah 😄 kafaya taktım bende oğlumun ismini yaptırcam diye 🙂
Bence güvenli bir yer olsa yaptırsa bir şey olmaz diye düşünüyorum