Askanyigitkdkdksjs Kızlar siz kaç yaştan itibaren ayırdınız odasını? Bebeğimin küçük beşiği kırıldı büyüğü de yatak odama olmaz 9 aylık olmak üzre odasını ayırsam çokmu erken acaba
thecamellia Askanyigitkdkdksjs 11 aylıkken ayırdım ama keşke daha erken ayırıp alıltırsaydım sürekli emerek uyumaya alıltı bu yğzden gece öok sık uyanıyor 13 aylık şuan
SunnyG Uyuyacağını bilsem 6 aydan sonra ayırırdım sanırım. 3 yaşına kadar aynı odada yatmak gerek diyen de var ama ben manasız buluyorum biraz. Çocuk ağlayınca kalkıp müdahale ediyoruz her türlü. Bence iyice alışmadan ayırmak daha mantıklı.
salakmisincemilee Lykiavvv hayir aksine daha kesintisiz uyudu mesela 11 de gece uykusuna gectiginde sabah 6 7 ye kadar hic uyanmazdi
Askanyigitkdkdksjs thecamellia benimki gece 1 .2 defa kalkıyor 9 aylık olucak ama hala ya kusarsa ya çok ağlar duymazsam korkusu var kamera falanda alıcam ama
thecamellia Askanyigitkdkdksjs biz telsiz almıştık ama iyi çıkmadı sürekli pili bitiyor odadan duyuyorum sesini ağlıyor zaten uyanınca aslında bzen çok güzel uyuyor bu ara arada bi kendi kendide uyuyor ama bu ara diş çıkarıyor azı dişleri onyğzden gece hep ayakta