Merhaba sevgili anneler. 1.5 aylık Bebeğime eldiven giydirmediğim zaman yüzünü, gözünü çiziyor bu sebeple sürekli eldiven giydirmek zorunda kalıyorum. Ancak dokunma hissinin gelişmesi için de eldivensiz durması gerekiyor. Sizde durumlar nedir kaçıncı ayda bıraktınız eldiven giydirmeyi? Veya ne yapılabilir bu konuda