Arkadaşlar kızım 2.5 aylık geçen hafta bir hastalık atlattık simdi daha iyi ama yeni bi huy edindi sürekli memede durmak istiyor gece 5 gibi kalkıyor 2-3 saat sadece memede durmak istiyor memeden bırakınca uyanıyor hep aranıp emmek istiyo çok huy değiştirdi eskiden de emiğ uyurdu evet sms şimdi bıraktıgım anca uyanıyor geçer mi neden oluyor böyle