Bebik_12 anneyiz ama insanız nihayetinde yorgun ve sinirli olabiliyoruz bazen ben de öyleydim bi ara sonra şöyle düşündüm o bi bebek duygularını, uykusunu, hareketlerini kontrol edemiyor ama sen yetişkinsin yorgun da olsan duygularını kontrol edebilirsin. Uykusuzluğu yorgunluğunu telafi edebilirsin ilerde ama ona bağırdığında kızdığında onun hissetiklerini telafi edemeyebilirsin. Bu şekilde duygularimin olağan olduğunu ama kontrol edebilecek güçte olduğumu telkin ettim kendime, siz de deneyebilirsiniz😊