Oğlum 5 ay 12 günlük 2 gündür doğru düzgün emmiyor. Sabahtan öğlene kadar yarım saat anca emiyor önce böyle değildi. Ağlıyor göğsümü görünce iyice acikmasini bekliyorum ama gene emmiyor ne yapacağımı şaşırdım artık üzülüyorum. Ne yapabilirim fikirlerinize ihtiyacım var