BitterCoffee Kızlar çok merak ediyorum Bu atak haftaları bitince ne oluyor ? Yanı çocuklar bizden sakinleşiyor mu? Bizim 9. Atak devam ediyor 10. Atak varmış bir de .11.atak yok mesela.eee sonra ne olacak ? Uykuyu falan öğrenecek mi :)))