16 aylık olacak. En başından beri beslenmek istemedi, artık saldım. Doktorda sal dedi. ne sabah ne öğlen 2 lokma bişe yemedi. Yani midesine altlık niyetine yese ona da razıyım. Aç aç uyudu şimdi. Yani anlamıyorum. Bi insan hiç mi acıkmaz. Açlık duygusu mu olmuyo anlamadım ki. Kan tahlilleri falan herşey normal. Bide zayıf diye raporlu mama kullanıyoruz ama doktor da sadece gece yatarken ver artık yemek yesin dedi. Başına gelen var mı neler yaptınız bana bi yardım edin