Sumomss Çok geçmiş olsun. Bebeğiniz nasıl oldu ? Benim kızımda zatürreden yoğunbakımda şuan . Süreciniz nasıl ilerledi
Kbra9606 Sumomss yetişkinlerin bile iyileşme süreci 14-21 gün o yüzden bebeğinizin hemen tamamen düzelmesini beklemeyin yavaş yavaş ama birden düzelecektir 🙏🏻
Kbra9606 Size de çok geçmiş olsun. Biz tam 15 gün kaldık yoğun bakımda şuan evdeyiz şükürler olsun iyi bebeğim.. zor bir süreç ama bebeğinize kesinlikle anne sütü götürün bol bol en değerli antibiyotik anne sütü 🙏🏻 Rabbim acil şifalar versin inşallah 🙏🏻
Sumomss Biz daha 20 günlüğüz çok korkuyorum birşey olucak diye. Durumunda kötüleşme yok ama ilerlemede yok . Çok şükür siz kavuşmuşsunuz . Umarım bizde sağlıkla kavuşabiliriz 🥹
Sumomss Siz bu süreçte iyi haberler duymaya ne zaman başlamıştınız? Tedavinin kaçıncı gününde iyileşmeye başladı bebeğiniz
Kbra9606 Sumomss bizim tedaviye tam anlamıyla yanıtımız 5. Günde yavaş yavaş başladı ama her bebek farklı . Bol bol dua edin yanına gidip görüyorsunuzdur sakın yanında ağlamayın minicikler herşeyi hissediyorlar zor biliyorum ama geçecek inanın onlar o kadar güçlü kii ben inanıyorum sağlıkla kavuşacaksınız 🙏🏻