[silindi] Yılbaşı Kar Rengarenk ışıklar ve süslemeler Çam ağaçları Bu atmosferi çok seviyorum amaaa 40 cm lik bir çam ağacı 50 tl olurmu yaa Artı birde süslerine ekstra ödeme yapılacak 🤔 Uygun biyer biliyomusunuz ??
Cocolingo [silindi] Hiç bilmiyorum ben yıllar önce almıştım sadece bu yeni yıl heycanını süsleri ışıkları çok seviyorum 😍
Adarenn [silindi] evet süsledik çocuklarla beraber güzel bir görüntü ışıl ışıl oluyor ev akşamları. Geçen sene 1.50 boy 200 e almıştım
SetenayCo [silindi] Yıllar önce 180 cm ağaca 100 lira vermiştim geçen gün baktım fiyatına 600 lira diyor. Hele süs fiyatları uçuyor 😔
BuzluKahve [silindi] bu hafta ağacı süsleyeceğiz. Balkonuma da ışıklar takacağım. Ben evde sadece bu dönemde kullandığım aksesuarlarım var, onları da çıkaracağım. Çok seviyorum her yer ışıl ışıl. Yeni yıl sevgiyle gelsin
tugceo92 [silindi] yılbaşı kutluyoruz ama hiç süsleme vs yapmadım açıkçası.😆 hele şuan herşey uçmuşken hiç gerek duymuyorum sahsen 🤣
asiltonunmommysi [silindi] önceki yıllarda aldıklarımı kullandım 😂 büyük değil zaten ağacım 90 cm oğlumla hızlandırılmış video çekerek süsledik süsleri o getirdi ona da eğlence oldu işte. Sofra için peçete almıştım kalan şeylerim var zaten
tarcinnn [silindi] her sene kasım 15-20 gibi kurarım ağacı 20 ocak gibi de kaldırırım 😅 kocaman ağaç valla kalsın uzun süre 😅 ben yıllar önce ikeadan almıştım süslerle beraber her sene de ufak ufak bir şey alıp ekliyorum 🥰
Seymanur9 [silindi] ağaç almıştım normalde yılbaşı kutlarız ama öyle süsleme pek yapmazdık . Kızım avmde her mağazada markette falan görünce aa kocaman ağaçç bizde kocaman ağaç alalım deyince aldık bir tane gelecek bu hafta süsleyeceğiz bakalım
Noname21 [silindi] ben geçen sene almışım ıke a dan onu hazırlarız ama daha erken şimdi süslersek yılbaşına kadar haşat olur Migros’ta falan da ağaç var bende süsleri ordan alacağım