Musmut Caglaknk eşim ocean multi yazıyor dedi kutunun üzerinde balık var deid yanlış mı aldı acaba eşim ya
Caglaknk Musmut resim eklemeyi beceremedim ocean kan ilacının kutusunda fil var eşin yanlış almış canım değiştirmişsinizdir heralde şimdiye ben anca gördüm mesajı :)
Hayat123456789 Musmut yanlış almış canım eşinizi kutusunda bestiron yazıyor kırmızı beyaz bir kutu eşime de sordum aç tok sabah akşam farketmezmiş günde 1 kez kilo x 2 damla
Musmut Caglaknk tamamdır bulduk kullandık bile o sıra eşim aradi o marka yok ama eşit değerde var başka marka sakın alma dedim eczacı telefona istedi beni aynısını dedi bende markası farklı istemiyorum bu markadan olacak dedim bu eczacılar da değişik ya o yoksa verme bu ısrar niye yani eşit eşdeğer varmış da kendime alsam neyse de bebek için alıyorum aynı marka olmak zorunda dedim hayret birseyler ya
rabia87 Benim bebeğim de 5. Ayına girecek sağlık ocağı bana kan damlası demedi daha bende vermeli miyim? Şu an sadece d vitamini veriyorum
Musmut rabia87 120 günden sonra baslaniliyomus yani 4. Aydan itibaren siz bir sorun onu çoğu kişi kullanıyor çünkü kan damlasını mesela verem aşısı oluyorlar o zaman çok gerekli demişti
Doruk-_ Musmut bana da verdi ben vermiyorum her gün kısıyor çok onu içti gün çünkü doktor 3 damla ver dedi 8 kg ama vermiyorum
Musmut Doruk-_ bu damla sayısını neye göre veriyorlar anlamadım valla her biri ayri bir şey diyor eczacı yarım kaşık demiş hemşire 5 damla diyor kilosuna göre 1 damla diyende var bu ilaç işi de zor ya
nazli-teacher33 Musmut aldığınız ürüne göre ufak değişiklikler gösteriyor damla sayısı . Ama genelde kilo başına 1 dm şeklinde .Mesela biz sidefer kullanıyoruz tadı harika. Kabızlık, ishal vb hiçbir etkisi olmadı. Severek de içiyor. 8 damla kullanıyoruz . 7.450 kilosu
Doruk-_ Musmut eczane deki çalışan 8 damla dedi vücudu kırmızı oldu alerji oldu bende kestim vermedim aike hekimine sordum o 3 damla ver dedi ama verdim zaman hep huzursuz iştahı tamamen kesildi sizde varmı böyle bir durum
nazli-teacher33 Musmut sağlık ocağı herkese veriyor zaten ama o ilaç paraben içeriyor. Sizin durumunuz varsa paraben içermeyen, ocean, sidefer, bestiron,hangisi uygunsa alabilrsiniz. Ayrıca kilosu iyi. Kafanıza takmayın. Obez mi olsun minicik bebek.
Musmut nazli-teacher33 kilosunun düşüklüğünu bu kan ilacına bağladı kana bağli kilosu düşük dedi başlayalım kan ilacına dedi verdi ama kullanmadım ocean microfer aldı eşim dün kullandik herhangi bir problem yok şimdilik oğlumda gözlemlediğim. Ayrıca eşim 10 dan fazla eczane gezdi herkes ilaç sıkıntısı yaşıyoruz demiş bu markalar dışında başka şeyler öneriyorlar marka olarak ben de aldırtmadim bunu bul dedim buldu şükür ama yazık günah ilaç da bile yaşadığımız sorunlara bakin
nazli-teacher33 Size yetersiz bilgi verip telaşlanmanıza sebep olmuş. 4 ay veya 5. Ayda her bebeğe başlanıyor zaten. Pramature doğanlarda daha erken başlayabiliyor. Zaten zamanı yani. Paraben içermeyen herhangi birini kullanabilirsiniz bulamadığınız zaman. Ocean yoksa sidefer o yoksa bestiron. Sağlıkla büyüsün inşallah bebiş
Mervecetin-20 Musmut benim demir damlası aldığım eczacı demir ilacına başlamadan bir kan taraması yaptirmami önermişti çünkü kimi bebeklerin demir ilacına ihtiyacı olmayabilirmis kimisi de daha yüksek dozlarda kullanması gerekebilirmis onun dışında da Ferrum damla verdiyse benim oğlum onu hiç içmemiş Di bende oceon almıştım doktor tavsiyesi üzerine