Merhabalar, 1ay önce sezeryan ile doğum yaptım 3 gün sonra her iki bacakta balon gibi şişme oldu sağ bacak düzeldi ama sol bacak ağrısından yürüyemez olmuştum acil e gittiğimde kalp damar cerrahisi pıhtı oluştuğunu toplar damarin tikandigini söyledi kan sulandirici igne ler ile ve varis corabi ile tedavi oluyorum bu durumu yaşayan var mı?