Prnsesannesii Şalların hepsini 180 TL ye veriyorum. Dolap hesabında 200 yazdım.İnanın ben alırken çok fazla fiyat vermiştim. İhtiyacı olana gitsin inşallah. Bazıları daha hiç takılmamıştır. Taktıklarımında asla bir kusuru yoktur.