ipekk05 Ben olsam bir araya gelmezdim. Bu konuda çok korumacıyım, biraz daha aklı başında bir yaşta olsa fırsat eğitimi verilebilir. Şu an 4 yaşında ve sakınmıyorum hiçbir ortamdan. Ortamda hakaret eden biri oldu diyelim (mutlaka oluyor toplu taşıma cafe ortamı vs.) hiç çekinmeden oturup o kelimenin ne kadar yanlış olduğunu kötü bir kelime olduğunu izah ediyorum mesela. Geçen gün babam “çay koy” dedi anneme. “Tuna bu çok yanlıştı değil mi? Birinden bir şey isterken rica etmeliyiz ve teşekkür etmeliyiz. Eğer bir sağlık sorunumuz yoksa da kendi işimizi kendimiz halletmeliyiz” şeklinde. Bunu anlayabilecek bir yaşa erişince ve siz yapabileceğinize eminseniz çok sakıncası olacağını sanmam bir araya gelmenin. Tabii ortamdan gelecek tepkilere de hazırlıklı olmak lazım. Öncelik her zaman sağlam karakterli bir birey yetiştirmek. Siz kendi çocuğunuzdan sorumlusunuz, görümcenizin ne düşüneceği çok önemli değil bence 🙏