Meraba hanımlar bebeğim 7 aylık yaklaşık iki üç haftadır öksürüyor ama öyle kuru kuru sert öksürükler değil ehe ehe yapıyor gün içinde ara ara sebebi ne olabilir bu durumu yaşayan var mı , doktora da göturucem çok tedirginim zaten panik atağım var ağlayıp duruyorum bisey mi var diye 😓