Anason ve ve kimyon tohumunu bitki çayı şeklinde demleyip içiyorum ben ayrıca yemeklerime de toz kimyon katıyordum da gaz yapmasın çocuğuma diye yine de oluyordu tabi. En nihayetinde gaz damlası başladık o şekilde kesildi sancıları. 3 aylık olunca da bıraktık damlayı, kendi kendime gaz çıkarmaya alıştı.