Marhaba kızlar, 5 buçuk aylık kızım emerek uyuyor bir süredir mayıştırıp yatağına koyuyorum pış pış yaparak uyutmaya çalışıyorum. Uyuyor da ama dalarken sıçrayıp tekrar gözlerini kapatıyor. Yaklaşık 10 dk böyle sürüyor dalması. Korkuyor gibi acaba desteksiz uyutmak için erken mi bana mı ihtiyacı var stres yaptığı için mi zor dalıyor gibi sorular var kafamda. İlerde daha zor uyur diye girdik bir yola ama ilk çocuğum olduğu için hep acabalar.. Yanlış mı yapıyorum sizce?