Gezginprenses isiliği biliyor tanıyorsundur zaten onu geçiyorum. Ağzını yüzünü ne ile sildiğin önemli. Mümkün mertebe kimyasal içermeyen şeyler önemli (uni baby sensitive bana hastane tavsiyesi) eğer yok yüzüne bişey değdirmiyorum o da değil diyorsan, sinek ısırığı vs de değilse alerji olabilir canım. Benim bebeğimde geçen ay oldu ufak Bi yuvarlak gibiydi sonra yayıldı biraz Dr alerji den kaynaklı olduğunu söyledi. Kaka rengi vs belirti verebilir alerji takip etmen ve mümkünse doktorunla görüşmeni öneririm. Çok geçmiş olsun 🙏🏻